Saturday 26 February 2011

Alhamdulillah~

hi wassup..
aku rasa sangat2 fresh ari ni..suma benda da settle..
tggl nk present 28hb ni..arap2 ok la..
kalau x ok pon apa bule buat kan..redha~

semalam abes settle thesis..kuar mkn2 ngan geng melayu kt kagawa ni..
mkn kt chinese restaurant yg da lama xpegi..
saja teringin nk mkn benda yg ada perasa..
slalu duk mkn japanese food je xde rasa pon..tawar je haha
sayur goreng..rasa mmg mcm sayur goreng org melayu haha..sedap~
ni plak nasi goreng cina :D ada ketam n udang~

skrg mmg mood mkn luar je..malas nk masak :P

skrg aku tgh pikir apa aku nk buat kt sini bulan 3 nti..
1) pegi tokyo amek passport..pastu maybe jln2 buat kali terakhir kot..
2) settle barang2 dlm umah aku ni..byk barang nk kena buang..
3) beli barang2 org kt malaysia order..senang je diorg maen order2..aku gak yg serabut nk beli..
4) packing barang2 bwk blk msia..

buat masa ni tu je la yg ada dlm kepala ni..lepas maybe ada tambahan la kot..

ok sini ada lagu best aku nk share..



layan~ wakaka..

cya
-arman-

No comments:

Post a Comment