Thursday 17 February 2011

Ku Kan Terus Berlari~ Oh yeah

Assalamualaikum...ari ni da 17hb Feb lg 4hari dateline utk antar thesis huhu..
ada lg 1 chapter nk kena siapkan..oh yeah mampu kah aku siapkan nya~
Insyaallah aku akan siapkan jugak..alang2 da buat xkan nk biarkan sia2 camtu je..
walaupun aku da x berharap sgt nk grad dgn kenkyuu yg bodo nk mampos ni tp never giveup..
jalan sentiasa ada..walaupon jalan tu sangat gelap bawak torchlight kompem x sesat punya..
gambare mode~

Kepala ku masih serabut...asek teringat2 kan si dia..walaupon si dia telah pon bergelar someone's wife..omg~~~

Kenapa begitu susah utk aku melupakan kisah2 remaja ku itu..

Oh tidak~ sudah2 jgn nk feeling lama2..x macho (X.X)

Skrg aku sgt suka dgn lagu Tomok yg berTitle "Berlari"..
Liriknya sgt2 sesuai dgn apa yg aku tgh rasa skrg..
Sambil taip thesis sambil layan lagu dia mmg masyuk~~dgr nonstop tu..
wakaka..aku nk sambung taip thesis plak..
nah lagu tomok kalau nk layan dgn aku..




cya~
-arman-

No comments:

Post a Comment